Telewizja w telefonie, czyli koniec ery kłótni o pilota

Jeszcze niedawno telewizor majestatycznie ustawiony na potężnej, dębowej meblościance w samym centrum salonu, gromadził wokół siebie wszystkich domowników. Wspólnie oglądane w sobotnie popołudnia kino familijne zacieśniało więzy rodzinne, a kontrowersyjne tematy poruszane w „Wiadomościach” podnosiły ciśnienie bardziej niż kawa po turecku serwowana do szarlotki w niedzielę po obiedzie. Któż z nas zacięcie nie walczył z młodszym rodzeństwem o pilota, by móc obejrzeć ulubiony program po powrocie ze szkoły?

Telewizja w telefonie

Z pewnością także niejednokrotnie pędziliście z pracy do domu, by zdążyć na premierowy odcinek „swojego” serialu, a herbatę parzyliście w kuchni dopiero w przerwie na reklamę. Doskonale też wszyscy pamiętamy, jakim luksusem był do niedawna jeszcze własny odbiornik w pokoju. Dziś jednak takie problemy odchodzą do lamusa, a to wszystko za sprawą pędzącego postępu technologicznego. Telewizja w telefonie jest już dostępna dla praktycznie każdego posiadacza smartfona z łączem internetowym. W sieci znajdziemy szereg aplikacji umożliwiających bieżące korzystanie z ulubionej rozrywki online. Część ofert jest zupełnie darmowa, niektóre uzupełniają abonament telewizji naziemnej, a za jeszcze inne trzeba dodatkowo zapłacić. Jednak wygoda użytkowania, możliwość oglądania ulubionych programów w czasie rzeczywistym lub powracania do nich w przyszłości, a także dostęp do telewizji z praktycznie każdego miejsca, sprawia, że rzesze sympatyków tego rozwiązania stale rosną. Dzięki tej technologii nie musimy rozstawać się z bohaterami ulubionych seriali, na przykład na czas wakacji, a dostęp do wydarzeń z kraju i ze świata mamy praktycznie 24 godziny na dobę, nawet w podróży. Telewizja w telefonie niweluje też w dużej mierze jeden z większych mankamentów swojej naziemnej siostry, a mianowicie reklamy.

Reklamy

Chyba każdy z nas korzystając z tradycyjnego odbiornika niejednokrotnie odniósł wrażenie, że docelowo oglądany program jest tylko przerywnikiem w kampaniach marketingowych producentów suplementów diety, czy płatków śniadaniowych. Telewizja w telefonie pozwala zupełnie wyeliminować lub częściowo zredukować częstotliwość reklam, co znacznie wpływa na komfort odbioru. Warto także wspomnieć, że wszyscy, jako użytkownicy smartfonów jesteśmy niejako zależni od multimediów. Świat mobilnej rozrywki jest naszym środowiskiem naturalnym i oczekujemy od niego ofert skrojonych idealnie pod nasz aktywny i pełen wyzwań tryb życia. Dlatego też nie dziwi fakt jaką popularność zdobywa telewizja w telefonie.

Redakcja pangadzet.com.pl